2011. augusztus 10., szerda

Szia Géza!

Sorstársak lettünk!
Igaz, Te sokkal kedvezőbb helyzetben vagy nálamnál.
Te egy autóra vettél fel hitelt. Én meg a cégem megtartására, tőke pótlására. Szabad felhasználásút.
Hogy ne kelljen 10 dolgozót az utcára tennem.
18 milliót, 15 évre, 5,65 %-os  kamatra, és 0 %-os kezelési költségre. Nagyon jó, még most is!
Most az OTP-től konvertálták a Széchenyi hitelemet 12,75 %-os kamatra, 2,2 %-os kezelési költségre.
Kriminális!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A CHF-ből  3,5 év alatt 10 millát visszafizettem.Maradt volna 8, ám e helyett  maradt 26 milla, melyet
kb 2,5 szeresen fizetek vissza, akkor az 65 milla. Ezt kapd ki!
Tanácsolták nekem, hogy tegyem a leszarom kategóriába, mert máskülönben úgy járok, mint Te.
Masnit kötöttem gondolatban a becsomagolt Gyurcsány ajándékcsomagomra, és elküldtem az űrbe.
Most az energiáimat arra kell koncentrálni, hogy pénzt keressek, hegy legyen miből fizetni.
Ha lehet mindezt vidáman, nevetve,bolondozva,  mert különben......
És az unokáknak kell a nagymama. Négy unokám van. És egy idegen vagyok a számunkra. Nincs rájuk időm.

Én a kocsira hitelfelvevőkkel nem tudok egy szőnyegre lépni, mert nekem nem adnak semmilyen kedvezményt.
Ez szabad felhasználású, akár nyalókát is vehettem rajta. Na, akkor most a pertársaságra vonatkozó 3. pont
szerint lehetséges egy csapatba tömörülnünk. Azt hiszem ez másokkal is igy lesz.
Én nagyon örülnék, ha kiokoskodnád, mi legyen a kiszámíthatatlan fizetni valóval.

Én írtam a regnáló kormánynak, Orbán Viktornak is, de bekapták őket is a bankok. Az államkassza meg üres.
De nem is érdekel ez most, csak én bírjam fizetni a hitelt. Arról szó sincs, hogy nem akarom visszafizetni.
Nekem az volt az ajánlásom , hogy a felvételkori árfolyam feletti összeget osszuk el 3 felé, állam, bank, hitel-
felvevő, akkor a teher mindjárt kezelhető lenne. Hogy a görögök, ameerikaiak, a spnyolok, stb csődbe mennek,
és azt velem akarják megfizettetni, na ne már!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Várom javaslatodat a tiédet is továbbra is. Te legalább jól átlátod a működő rendszer felépítését is, és nem vagy
hülye jogász, aki marhaságot kitalál, azt elhinti az egész országban, mert a meal megy körbe-körbe, mindenki a
csodára vár. Pedig csak munkából lehet visszafizeni a hiteleket.

Az előbb is jött egy levél, biztos olvastad, hogy a megnyert per egy hazugság volt!!!!!!!!! Hogy reménykedj!!!
Abban szépen le van írva a megoldás is! Csak valaki, egy az 5 millióból, csinálja meg próbapernek!!!!!!!!!!!!!!!
Remélem, Te leszel az !!!!!!!!!!!!!!!!
 / 3. pont / Palimadár bevez.

Éva

Devizaadósok Érdekvédelmi Szövetsége szervezése

Nincsenek megjegyzések: