2011. június 19., vasárnap

MÜPA 2011-06-19 20:00 Földszint Bal, 1. sor 1. szék

Komolyan készültem - családilag - a SUBSCRIBE Áthangolva c. koncertjére, mert  komolyan vettem, hogy a Művészetek Palotájában lép fel Máté fiam és a banda. Az a banda, ami egy kis gimis rock együttesként indult. tizenkét éve. A fiúk a produkcióra kiegészültek a "magas-kultúra" fúvósaival, vonósaival továbbá vokalistákkal. Az alulról jövő rock és a felülről támogatott klasszikus zene ért egybe a produkcióra.  Én persze alapvetően a fiamat néztem, és eszembe jutott a délutáni böngészésem, ahol rábukkantam egy Ghymes - Hobo produkcióra, A Pályaudvar címmel. refrénje:
"Idegen földön védem a hazát,
Hitet, családot, Európát,
Ne félj apám, ne félj!
Nem hozok szégyent rád." 
Így történt. Betölthetett az apai büszkeség. A nemesség, a kiválóság megmutatkozott, a tisztesség és a becsület megmaradt. 

Telt ház volt, a mai második előadás is. Láthatóan a subisok töltötték meg a nézőteret. Hatalmas, felemelő élmény volt. Így nehezen bocsájtom meg enyéimnek azt a preventív  aknamunkát, mely az öltözködésemet illetően ért. Mindig attól tartanak, hogy - ok nélkül - feltűnést keltek a megjelenésemmel, ezzel rossz fényt vetek környezetemre. Itthon hagytam hát a fekete - Palimadár - kalapom, így persze hogy nem tudtam megemelni a skacok előtt.
Így itt utólag - szimbolikusan - megemelem.
Ajánlom minden Olvasómnak a produkció élőben történő megtekintését. Különösen Tibi barátomnak.

Nincsenek megjegyzések: