2011. június 8., szerda

Csirkecombok sült zöldség ágyon

Posted by Picasa
Az egyes összetevők külön készültek. A csirkecombok forró libazsíron rozsdamentes serpenyőben kezdték pályafutásukat majd fokhagymagerezdekkel csobbantott vízen sózódtak.  A párolódás után rácsos grilltepsibe vándoroltak a sütőbe. Mikor készen lettek, akkor házasodtak csak a zöldségekkel. A hagyma olajon párolódott IKEA serpenyőben, majd a cukkini kéredzkedett mellé. Ezt követően kis fehér bor is érkezett a párolódáshoz. A padlizsán egy nagy olasz szakács serpenyőbe került forró vajra, ahol megszívta magát, majd elviselte a színes bors és fekete bors szórást a sóval egyetértésben. Miután a padlizsán nyesedék megpirult, úgy mellé költözött az olajon párolt hagyma és cukkini elegy, kik közé még - időközben - belopakodott pár szem szendvics paradicsom. Párolódásra vágytak ők is. Hiába. Itt a hőség. Egybe rottyantást követően először a zöldségágy, majd a tepsin grill rácson edződött  combok megülték a zöldségágyat a nagy jénai tálban. Ezt követően nagy egyetértésben pörkölődtek és párolódtak a sütőben, míg késznek nem ítéltem a kompozíciót. Nem tudom milyen, mert még nem kóstoltam. Csak a kanalakat nyaltam. Lesz meglepetés. :) Elhatárolódom mindazon véleményektől és észrevételektől, hogy túlbonyolítottam. Indokaim: Én mosogatok. Így annyi edényt használok, amennyit szükségesnek ítélek. Az összetevőket meginterjúvoltam és úgy nyilatkoztak, minden úgy van jól, ahogy gondolom és tettem. Szeretem az ilyen véleményeket. Egyre inkább rühellem, ezt a parlamenti demokráciának nevezett pénzdiktatúrát, amely a véleményszabadságot hirdeti és arra kényszerít, hogy minden hülyét meghallgassak. Érdeklődéssel várom a fejleményeket, most hogy a Fehér Kéményseprők kicuccoltak a Hősök terére a vezérek árnyékába a devizaadósok védelmében és oda várják a kilakoltatottakat. Simor András jegybank elnök közben megmagyarázta miért szükségszerű a kilakoltatás. Hát ... 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A csirkecombok szépek, de a zöldségágyas 6 preserpenyő azért mégiscsak túlzás. Az rendben van, hogy nem a néző mosogat, de a víz és a mosogatószer? Környezetterhelő ennyi konyhai eszközt használni.