2010. október 24., vasárnap

Hurkatöltő

Na végre, hogy ráakadtam egy megvásárolható példányra. Előtte már felidegelt egynémely - parizer zabáló - cybergyerek az ostoba parasztozásával, itt az Interneten. Már kölyökkorombann is megfigyeltem, hogy a tehetségtelen ostoba kis patkányok szeretik rágcsálni azt, amiről fingjuk nincs. Fel-fel bizsereg ilyenkor a paraszt tenyerem. :)
Mert nem is tudom mit sóvárgok én itt összevissza az "ősi ízek után" mi a fenének nem töltök kolbászt a saját számíze szerint. Vagy akár hurkát is. Nem kell ahhoz fesztiválra sem járni. Az ember meghirdeti itthon magának aztán meg is nyeri, majd meg is eszi amit töltött.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Főszerkesztő uram, ez nagyon eredeti gondolat. Én azzal tudnék hozzájárulni a témához, hogy szívesen megkóstolnám -főleg a hurkát, de ahhoz persze lehet harapni sültkolbászt is a kenyér mellé-, és hozzájárulásként én hoznék egy kis tokaji furmintot, iszogatás céljából. Így lenne teljes a kép, no meg két gitárral, hogy nívós zene is legyen.

Csupán egy dologra lenne még szükség, hogy a kenyeret is én vigyem, mert bizony nehéz fellelni igazi péket, és nem beszopni a "látványpékségek" por-kenyerét, ami a pékmesterség gyalázatos megalázása.