2010. szeptember 22., szerda

Budapest Marathon

Demszky, avagy hogy csinálták? A politikusokhoz - illetve festett képükhöz - többnyire érzelmi viszony fűzi az embereket. Nyakunkon az önkormányzati választások és már előre borítékolható, hogy lelép a színről egy legenda: Demszky Gábor, aki 20 éven át ült a főváros szekere bakján. Hogy csinálta, hogy csinálták?
Bizonyára erre a kérdésre a válasz hatalmas tanulságokat hordoz. Készül is - az interjú alapján - a válasz mintegy 500 oldalban.

Demszky önéletrajz

A Wikipédia Demszkyről

Kommentár: Én személy szerint nem bírom. No nem azért, amit írtak róla, hanem azért, mert 1996-ban amikor elkészítettem társaimmal Budapest első lakóingatlanérték-térképét ( akkor még Budapest lakóingatlapiaci kínálati ár demonstrátornak neveztük) világelsőként, majd felajánlottam a két demonstrátor  egyikét Budapest Fővárosnak ( személy szerint neki a főpolgármesternek) még csak válaszra sem méltatott. Akkor úgy döntöttem, hogy ez a pali egy "lámalingva, egy equuspénisz" és semi közöm hozzá. Ilyen egyszerű kérem ez. és valóban, azóta semmi közöm ehhez a palihoz. Arról nem is szólva hogy húsz éve imádkozom pártja - a munkaszolgálatosok, antikatonák bűzfészke - eltűnéséhez a politikából. Ezzel együtt tényleg érdekel, hogy azok az emberek, akik engem itt Budapesten körülvesznek, hogyan és miért juttatták újra és újra a bakra. Mert ha valaki megtéveszthető hülye, akkor bizonyára nem ő, mert ő a megtévesztő. 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

láma lingva és equuspénisz.
Ezek jó kifejezések.
A lényeget is tökéletesen visszaadják ezzel a barommal kapcsolatban.