Rühellem azt az óhéber dumát, hogy a gyereknek nem szabad fegyvert adni a kézbe. Igen is meg kell tanítani a gyermekeinket az önvédelemre, hiszen nekik nem élnek több nyelven beszélő és a pénzzel bánó - a mindenkori hatalmakat kiszolgáló - rokonaik a világban, így a szociális hálónknak és védelmünknek nem globálisnak, hanem körkörösnek kell lenni, ahogy az legalább három ezer éve működik. Minket nem véd az idegen hatalom, hanem szipolyoz, már 500 éve. Egy tőr, egy kard, egy pisztoly és egy puska, minden magyar fiúgyermek vágya és joga. Nekünk meg kötelességünk a honvédelemre - családvédelemre - nevelés.
Igen. Palimadár vagyok, akit palira vettek és madárnak néztek. Devizaadós. Uram, add meg a nyugalmat, hogy beletörődhessek a megváltoztathatatlanba! Uram add meg az erőt, hogy megváltoztathassam, ami szükséges és elégséges! Egyben Uram add meg a bölcsességet, hogy az iménti két dolog között különbséget tehessek. Mert nékünk Szentatyám nagy erőt ád, hogy nem tudjuk pontosan mit is akarunk, ezáltal a szándékok bizonytalanságából a cselekvés bámulatos szabadsága fakad.
5 megjegyzés:
Főszerkesztő Uram, hány éves kortól lehet a gyerek kezébe fegyvert adni?
Amikor hangszert.
Van különbség. Egy hegedűvel nem tudja lelőni óvodás társát. De még egy pikulával sem, vagy ahogy ti mondjátok: blokflőtével.
Ugyanakkor az is igaz, hogy kalasnyikovon az életben nem találja meg a fisz mollt.
Ki tudna igazságot tenni? Hol itt az igazság?
Az igazság ott van, hogy szabad országban szabad a fegyver tartás, míg elnyomottak esetében az elnyomó hatalom félelméből fakadóan tilos.
„A demokrácia természetes hátránya,
hogy azok kezét, akik tiszteletben tartják, megköti,
s azoknak, akik nem veszik komolyan, mindent megenged.”
Főszerkesztő uram, a demokráciáról szóló üzenet sajnos találó. Ebből persze az is következik, hogy egy barom bunkó is vásárolhat fegyvert egy "szabad országban" és szabadon ölheti a nem bunkókat (de a bunkókat is).
Megjegyzés küldése