2008. január 20., vasárnap

A38 SUBSCRIBE

Bekövetkezett, hogy én is elmentem újra egy SUBCRIBE koncetre. Tartottam tőle, hogy viselem a körülményeket. Kiderült jól. Végigálltam a "legrosszabb" helyen a koncertet. Jól tolták a skacok. Jó közönségük van. Lehettek vagy 500-600-an. Ennyi embert tudnak bevinni egy hodályba. Tele volt a nagyterem és a színpadon ott álltak a varázslók. Ezeken a koncerteken az a szokás hogy a színpadról többen beugrálnak a tömegbe. Találkoztunk olyan kiscsajjal is, aki elvesztette a cipőjét ugrás közben. A barátja engedélyt kért, hogy a Tilk Máté szüleit, azaz minket engem és az Én Édes Pici Páromat lefotózza. Hát ilyen egy rocksztár szülőjének lenni. Hát a hajó se piskóta. Páromat levettem bárban a kapcsolózterem előtt. Ahogy illik.
Videoriport a kapcsolóteremről.

Nincsenek megjegyzések: