2008. január 20., vasárnap

Kecskegida pörkölt héjában főtt burgonyával

A pörkölthúst, azaz a kecskegida húsát tavaly nyáron kaptunk Zsolt barátunktól Mogyoródról. (Azóta nekem unokám, neki fia született.) Tudjuk tehát honnan való a hús. Hát a krumpliról ez már nem mondható el. Nem túl gyakran eszünk kecskehúst. Én szoktam ilyenekkel próbálkozni. A másik combot amikor megsütöttem, éreztem rajta egy kecskegida ízt, amihez én sem vagyok szokva. Ezt most ezért csináltam pörköltnek. Bár most is érzem a jellegzetes és szokatlan ízt, ám csípős paprikával ellensúlyozhatom. Volt itthon aprószemű krumli, így héjában főtt burgonya mellett döntöttem a garnirung dolgában. Ma azt is megtudtam, hogy a krumpli szavunk is német eredetű. :) Kedvemre elbibelődtem a menüvel.
Képriport.

Nincsenek megjegyzések: