2007. december 23., vasárnap

Megszületett a gyermek: Így kezdi a Karácsonyt a Főnök...

Ugye, akinek van apja? ( na meg nagyapák is. :) ) Az apa egyengeti az utat. Volt valaha ilyen foglalkozás is nálunk, hogy útkaparó. Egyben ez itt a reklám helye. Ádireklám. :) Áldassanak az apák is. Kik életüket és vérüket adják az övéikért. Na és az özvegyek is, akik akaratuk és nemiségük ellen, atyákká lettek. Ádi unokám első Karácsonya indul. ( na jó. Meg még a Zám Lajosé. ) Még nem tudom minek fogja nevezni a birkózótársát, ám hogy birtokba vette, az látható. Kis Gazdám el ne haggy. :) Látható, fejre megy a kis csóka.
Dalban: Zorán: "Üres bölcsőt ringat a Hold fénye... mindig ez a mese vége ..." És ha már az unokákon túl, az apákról szó esett, essen szó a nagyatyákról is. Nagyatyai bloggerekről, dalban: Favágók: "Az Öreg kovboj dala" ( Ezt a fílinget ugyan Lajos nagyapatárssal nem egyzettem, így ez az én dógom. Az ő dóga, meg az övé. Én magánzó vagyok, Lajos meg vállalkozó. Érdekes mi? Egy ilyen vállalkozásból nem lehet csak úgy kiszállni. :) Lajos meg is mondta a főszabályt a pálinkás pohár felett, amivel turbósítottuk a gondolatainkat: "Csak a gyerekek szeressék egymást." Lám milyen egyszerű ez is. Mit mondjak? Ez a Lajos tudja a csíziót, mert magam is így gondoltam volna, ha nem lett volna gyorsabb a gondolatban. Ám mint tudjuk, semmi sem tuti. Így itt a magam nyilvánossága előtt küldök egy dalt, amit én szerzettem akkor, amikor azt se tudtam, lesz-e fiam, lesz-e unokám és annak ki lesz a másik nagyapja. Rámutatnék a hitre. Talán én is tudok valamit, dalban: Bús földemen széttekinték ...
Látod Lajos? Csak egy közös Karácsony kellett és ... bevettelek az "vállalkozásba" . Ám emlékezzünk te mit mondtál: "Csak a gyerekek szeressék egymást." Lehet ez a lányos atyák privilégiuma? Nekem két fiam, neked két lányod. Ez elgondolkodtató. Sőt! Edina lányod már ikreket hordoz, a szíve alatt. Nálatok meg így szokás ezek szerint. Már látom Főnöknek sem lesz egyszerű, hiszen egyből két unokatesó áll elő. Szerintem lányok, mert van a genetika. Ám ha fiúk? Úgy a Főnök, jó ha már most felköti a gatyát, mert az ikrek összetartanak. :) Lelkünk rajta.
Ez ugyan blog, ám ahogy a politikától, úgy a reklámtól sem szabadulhatunk. Ezáltal itt a reklám helye Zám Lajos nászomnak és a familiának: ZMF Kft. Akinek nem teccik ne nézze és a hírcsatornáimról is bátran iratkozzon le. Mert ugye vannak az elvek és van Ádi. A Főnök.

Nincsenek megjegyzések: