2010. november 9., kedd

Apavirág: Kato Suicsi

Posted by Picasa

Apám babonája az volt, addig él, amíg az általa épített és építtetett családi ház el nem készül. Mondják, egy kalákában épített családi ház soha el nem készülhet, mert mire mindent összekuporgat az ember, addigra már el kell kezdeni a javításokat és a pótlásokat. Például az ország háza sem három éves projekt volt. És most is készül. :)
Az én babonám az, addig élek míg az apavirág él és emlékem is addig él, míg fiai - fiaim - élnek. Fialtatom is szorgalmasan a bonzájomat, melyen legjobban egy hazai bonzáj-termesztő csodálkozott el legjobban. Mondta hogy ilyen nincs. Én meg azt, hogy egyszerűen a hajtását levágom, vízben gyökereztetem és elültetem. Az is igaz, hogy 5 napnál huzamosabb időn tól - ha nem kap vizet - elpusztul. Tehát gondozni kell. És itt a lényeg. Valaki, avagy valami folyamatosan csak akkor élhet, ha figyelünk rá és gondozzuk. Legyen bonzáj, barátság, párkapcsolat és bármiféle viszony.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Főszerkesztő uram: szép a növény, szépek a gondolatok, és nagyon jó zenét sikerült találni.

Nekem még a gitár-virág is tetszik a háttérben, de azért, mert elfogult vagyok. Oda nem adnék egy gitárt két szájharmonikáért.