2008. február 3., vasárnap

Isiász

Isiász (ischias): Az isiász az ülőideg zsábája. A betegség következtében a beteg heves fájdalmat érez a derekában, ami hamarosan kiterjed a combjának hátsó részébe, lábszárának és lábfejének oldalsó felszínére is. Köhögés, tüsszentés, állás vagy járkálás fokozza a fájdalmat, olykor a fekvés is elviselhetetlen. Valójában jóval ritkábban fordul elő, mint ahányszor a betegek isiászról beszélnek.Az ülőideg fájdalmát sok más betegség is kiválhatja. A leggyakoribb ok a gerinc vagy a csigolyák közötti porckorong betegségei.
Na ez van nekem. :( Már a héten jelentkezgetett, a pénteki TESCO-s vásárlásom során már különösebb feltűnés nélkül odaguggolhattam egy egy polchoz fájdalmamban, azt a látszatot keltve hogy valami árut tanulmányozok. Re,méltem elmúlik. És nem. Pont a hétvégére kulminál nekem. Pedig szombaton jelenésem lett volna az Ingatlanfarsang 2008 rendezvényen, ám nem mehettem mert még sem fekhettem vagy guggolhattam végig a bálozást.
Ha az ember az interneten rákeres erre a betegségre akkor a Bruno Gröning Baráti Kör oldalai nyomulnak, mely a szellemi gyógyítás sikereit taglalja. Félek attól, nekem nem lesz elég hinnem hogy meggyógyítom magam, csak ebben az influenzia járványban semmi kedvem orvoshoz menni, mert a veszélyeztetettek csoportjába tartozom. Vigaszképpen ettem egy kocsonyát, hogy meggyógyuljak.
Képriport.

Nincsenek megjegyzések: