2008. január 30., szerda

Májas hurka párolt vöröskáposztával és ecetes hagymával

Úgy hozta a sors, hogy a kolbászos babfőzelékből még van egy nagy adag, ám a disznótoros ( májas hurka, véres hurka, kolbász) meg aztán háromszor annyi lenne, mint ami nekünk most kell. Így megbeszéltem magammal, jobb ha csak a májas hurkát sütöm meg, valamint készítek hozzá valamit. Először hagymás krumplira gondoltam ám egy kanyarral az ecetes hagyma felé vettem az irányt. Anyám gyakran megcsinálta és én szerettem. Ám miután a májas hurka ecetes hagymával még nem igazán komplett, beletörődtem abba, hogy csinálok egy kis párolt vöröskáposztát is. Ám az szigorúan natúr, mert az ecetes hagymát kissé felturbóztam, ami az ízesítést illeti. A natúrhoz azért is ragaszkodtam, mert a vöröskáposzta készítés terhét mindeddig levették a vállamról. Gondoltam magában is jó lehet, ha nem kenem össze mással.

Képriport.

Dalok emelyek eszembe jutottak:

Muzsikás: Félre gatya ...

Zorán: Üres bölcsőt ...

Nincsenek megjegyzések: