2011. június 28., kedd

Mogyoróska-2011 Műsorterv és menü


I. Blokk: Nosztalgia (15 perc) 7  dal

Pro Pátria

Március ’73
Lázadó - Pátria
Boszorkány - Pátria

Jégfodrú – Pátria
Bíborszirmú – Pátria
Ballada – Pátria


II Blokk: Szabadság  (10 perc) 6 dal

Kézfogás - Ghymes
Összetartozunk - Bojtorján
Új idők váltják a régit – Bob Dylan – Dinnyés J.
Süt a nap - Emberek
Csángó élet (János bácsi emlékére)– tlg – Hajdú T.)


III. Blokk: Szerelem

Beteljesületlen (12 perc) 6 dal

Beteljesült (15 perc) 7 dal

Otthon és itthon – amerikai népdal - tlg
Hajnalban Mártámnak – amerikai népdal - tlg
Nézd fenn az égen - tlg

IV. Blokk: In Memoriam (15 perc) 7 dal

Ehess, Ihass ölelhess alhass – tlg – József A.
Sufnidal – tlg

A Gyengébbek Kedvéért! Dalaimat és a mások által szerzett és írt kedvenc dalaimat tematizáltam fentebb, a Mogyoróska 2011 találkozó alkalmára. A találkozón a Pro Pátria Blokk a "hivatalos", ugyanis ezek azok a dalok, amelyeket Pátria zászló alatt játszottunk, mi az alapítók, a BÖT. (Bandi, Öcsi, Tibu)
A továbbiakban jelenlegi hangulatom szerint . szelektáltam.  Kialakítottam  a Szabadság, a Szerelem (ez ugye a beteljesületlen és beteljesült szegmensekre oszlik) blokkokat, miután tegnap Orbán Viktor miniszterelnökünket egy szinten láttam a kínai miniszterelnökkel, ami önmagában hatalmas élmény, mert egyenesen egymás szemébe tudnak nézni és ez komoly lelki és testi adottság. Ez alkalommal megtudtam, hogy Kínában kötelező tananyag a Szabadság, Szerelem c. Petőfi vers, így kéretik előttem nem hangoztatni, hogy egy focista a világ legismertebb magyarja. Mert nem. Egy költő - hogy úgy ne mondjam dalnok - nevezetesen Petőfi Sándor. Így én a mi Sanyink nyomán ... blokkosítottam és szegmentáltam. 
Kialakítottam továbbá az  In Memoriam kategóriát, ne hogy bárki azt higgye, hogy  ez az egyéb kategória és dalaimnak akár csak egy része is hanyagolható. A szerző és előadó dalnok, azaz a Kicsi Én mindent azért írtam avagy játszom, mert nekem fontos a mondandójuk, az üzenetük. Az előadást, a zeneiséget - mint ízlés és igény dolgát - lehet bírálni. Ám a mondandót, az üzenetet nem! Tanulékony vagyok én is, tehát NT ( azaz No Tolerancia).
Az élő produkció tarifája :) : Egy jó sör /dal, fő azaz 500 Ft/dal. Aki akar (be, ki) fizethet! :) Lefizetésről is szó lehet - mert ahogy fogy az idő és a tisztesség egyre pénztelenebb és ezáltal rugalmas vagyok) például hogy ezt vagy azt a dalt, ilyen vagy olyan alkalmakkor ne játsszam. 

Nincsenek megjegyzések: