2011. február 21., hétfő

Ifjúkori vágy


Negyven év kellett "csak" ahhoz, hogy előálljon az, amit 18 éves koromban nagyon szerettem volna. Még szerencse hogy megértem: Gyakorló klasszikus gitár, fémhúros koncert gitár, tizenkét húros country gitár, elektro-akusztikus gitár, gitárbanjó, mikrofon és gitárkombó. A többi úgymint szájharmonika szett, furulyák és egyéb kiegészítők (tokok, tartók stb.) már hab a tortán. Mivel nem eladásra (avagy cserére) állítottam össze a készültséget, így megengedhettem magamnak azt a luxust, hogy eltértem a "mindenből a legjobbat" kényszeres elvtől, a mindenből a számomra elérhetőt és megfelelőt útra. Egyenlőre úgy néz ki, ezek az eszközök megfelelnek nekem. Hej, Öreg Tranburínos játssz egy dalt nekem ...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Erről ez a vicc jut eszembe:

20 évvel ezelőtt arra vágytam, hogy keressek 60.000 forintot havonta és
legyen egy 1991-es évjáratú Golfom. Mára mindez teljesült :)

Unknown írta...

Jó. :)