2008. február 14., csütörtök

Téblábolás

Meginterjúvoltam a legitim ingatlanszakmai egyesületek elnökeit. Többen már válaszoltak is a kérdésekre. Néhányan még csak ígérik. Érdekesek a reakciók. Kezdve a "nem te mondod meg mely szervezet a legitim" csökönyös ellenállástól, amire a válasz persze az, hogy nyilvánvaló hogy nem én, hanem a törvény, én a törvény érvényesítésére törekedem. Jobb lenne, ha ő is követné és nem az én kompetenciámmal foglalkozna ez ügyben, mert ott is üreset markol az ilyen, hiszen éppen a média egyik alaprendeltetése is a törvénytelenségek feltárása. Folytatva, a törvényes viszonyok évényesítésére irányuló törekvés lefikázásáig, a "hülye volt a kérdés"-ig. Ezt meg olyan mondja, aki a pont írásjegyen kívül a saját webes fórumán, az összes bejegyzésemet kimoderálja akár névvel, akár névnélkül iródott. Milyen az ilyen? Jönnek jobbról, jönnek balról, jönnek lentről, jönnek fentről de bárhová nézek, senki sem jön szemből. /HOBO: Üvöltő vadállat/
Ma hallottam egy amerikai elnöki mondást: "Vezess, kövess vagy állj félre az útból!" Ehhez a helyzethez illik. Záli - aki ront, javít de nem henyél és mindig megmonnya - a mi helyzetünket itt Abszurdisztánban Senkifalván így aposztrofálta: "Csak a legtöbb ember vezetni gyenge, követni meg irigy, ezért van annyi lábatlankodó."
Képriport

Dalban Ghymes Seregek közt

Nincsenek megjegyzések: