2008. január 18., péntek

Vargányás gombaleves, Setréspörkölt kézi tarhonyával és luxusadóval

Most éppen egy komplett menü állt össze a Képes Sütőkönyvembe. A zacsis gombalevest szárított vargányagombával dúsítottam. Sertéslapockából pedig pörköltet készítettem. A pörkölthöz kézi készítésű tarhonya illik. Savanyúként savanyúkáposztát pászítottam. Az "ebéd" már 11-re kész lett, mert készülünk az A 38-ra a SUBSCRIBE lemezbemutató koncertre és előtte még a Főnök meglátogatása is tervbe van véve. Mindez nem akadályozott meg abban hogy a luxusadóval kapcsolatos kis karcolatomat is befejezzem. Járt nálam hétfőn ugyanis az ECHO TV egy stábja luxusadó ügyben és ha arra már felkészültem, a gondolatokat egy cikk formába is béöntöttem. Kattanj rá!
A főzőcske okosan jólesett. A sok agyalás mellé feltétlen kell valami fizikai jellegű és látható hasznú tevékenység is. Ilyen lett nekem a sütés.
Képriport!

Nincsenek megjegyzések: