2008. január 13., vasárnap

Személyi kultusz

Bizony, a személyi kultusz időszakáról a "kopottabb szűrű nyulak" hallomásból tudnak, az öregebbjének meg az volt a gyermekkora. Egy korabeli gyöngyszem a csasztuska termésből: "Trúman képe savanyú, mint a nyári sóska. Krokodilkönnyekett hullat reakciós Jóska." Furcsák vagyunk mi emberek. Van aki szereti ha ünneplik, lubickol benne, van aki nem. Én például zavarba jövök a jókívánságoktól. Valószínű ezért is nem névnapoztam, meg névnapozok. Emlékezem, én "a deszkák és virtulális deszkák fredasztere" hogy megilletődtem az Ingatlanfarsang 2007 rendezvényen, mikor az Ingatlanszervezetek Életműdíja 2007 elismerést átadták. A születésnap viszont mindig szent volt előttem és amíg anyám élt - ha csak tehettük - vele töltöttem. Végül is anno, azon a napon mi voltunk a főszereplők. Ő aki világra hozott és én akinek nem volt maradása. :) Az utóbbi években szokás kis családomban, hogy ezen a napon együtt fényképezkedünk és ugyanúgy a nagyszoba egy pontján. Így volt ez most is. A családi szülinapi köszöntő ugyanis 12.-ére esett. Ezúton is szívből köszönöm a csalkádon kívüli szívbőljövőknek a szívbőljövőket.

Nincsenek megjegyzések: