2009. július 5., vasárnap

Ellenállók

Csak azt kell megérteni, hogy a világ nem fekete vagy fehér, nem jobboldal vagy baloldal, nem nemzeti vagy kollaboráns. Csak egy kötőszót kéne megérteni, az IS-t. Istenem. Mert ugye van amikor ellent kell állni és van amikor együtt kell működni? Nem? Lehet mindig ellenállni vagy mindig együttműködni?
Én például először egy évesen a kakaónak álltam ellent. Az ötvenes években drága pénzért megvették szüleim nekem az elsőszülöttnek, bár nem kértem. Mivel drága pénzen vették így belémnyomták. Én meg kihánytam. Oszt annyi. Ma is hányok olyankor, ha jobbra, vagy balra akarnak - akár barátságból - terelni, téríteni, megvezetni.
Éljenek hát az ellenállók és az együttműködők! Alábbi linkre kattintva hírt kaphatunk egy tespedtséggel - és a Kárpátaljai elesettséggel - szembeni ellenállásról, Dixidixitől.

Nincsenek megjegyzések: