2008. március 4., kedd

Kürt Kft.

A Kürt Kft. ma Magyarországon az adatmentés profija. Igazolja azt a sikerességre vonatkoztatott tételt. Olyat tudj, amit csak te tudsz és igény is van rá. Ez a vállalkozás egyike azon hazai vállalkozásoknak, mely képes volt Ausztia és Németország irányába is terjeszkedni. Emlékezem 1989-ben én is erősen böngésztem a pályázatokat és feltűnt nekem, hogy egy magáncég - ez volt a Kürt Kft. - 40 milliós pályázati támogatást nyert. Bizony, jó időben, jó helyen, jó koncepcióval. Ennek már majdnem húsz éve. És lám, én is rászorultam a szolgáltatására. (Ami bizony húzós számomra, ám nem szabad kikerülnöm.) Majd kiderül mire jutottunk az adatmentésre nézve. 99-100 %-os adatmentést ígér a 80 Gigás vinyómon.

Képriport

Dalban Kantrijó-Czifrák: Láttam a fényt

Nincsenek megjegyzések: