2007. november 19., hétfő

Elbúcsúztatták Dr. Csordás Imrénét, született Szántó Máriát

Csori - Csordás László - cimborám édesanyja, aki egykor Perén, Aszalón, Szikszón tanítónősködött. 82 éves volt. Csori nagyon nehezen viseli, amit mélyen megértek hiszen én is elvesztettem 1995 évben édesanyámat. Azzal vigasztalom, hogy csak lecsukja a szemét és rákoncentrál. Lám ott van vele. Én is így szoktam. Mai napig nem fogom fel, hogy nincs jelen.
Csori nyugalmazott mérnökőrnagy és költő. Inkább utóbbi jellemvonásait emelném ki. Éjjel és telefonon szoktunk beszélni, mert igaza van Ruzsa Magdinak, amikor azt mondja, az embernek az a barátja, aki a hajnali telefonhívásokat is fogadja és ezért nem bántja a másikat. Én ugyan erre nem bíztatok mindenkit, ám tudom, van ilyen. Ha fáj a lélek.

Nincsenek megjegyzések: