2007. november 29., csütörtök

Lakoma

Egybesült fokhagymás sertéssült
Jó napom volt. Azzal kezdődött hogy Máté fiam a SUBSCRIBE egyik frontembere (a kopasz) illedelmesen elköszönt apjától az új cédéjükhöz társuló turnéjukra indulva, a Balkánra. Románia, Bulgária. Szorongással gondoltam arra, hogy ő is két végén égeti a gyertyát - mint anno én - hiszen az IBM Váci gyárában kezdő mérnökösködik, mellette meg nyumulnak a bandával a rockbandák rögös útján. Szabadságot kellett kivenni a munkahelyén az egyhetes turnéjuk idejére. Szorongásomat egy kis kocsonyával enyhítettem. Tettem vettem üzleti dolgaim, majd a szabadidős programom került előtérbe. Megjött a Főnök! Eszter menyem meghozta Ádikánkat. Hazaért a Párom is és nagyot Ádiztunk. Miután estére vártam Sándoromat utószülinapjára - 34 múlt - édesanyjával, így belecsaptam a "lakoma" elkészítésébe. Számomra a lakoma egy minimum 1,5 - 3 kg közötti fokhagymás sertés sült. Erről szól a Lakoma fotóalbum.

Nincsenek megjegyzések: