2008. augusztus 4., hétfő

Tilk János Somogyi Húsospalacsintája

A hortobágyi húsospalacsintából puskáztam, és mivel szűz volt a kezem a hortobágyi húsospalacsintára - soha nem készítettem még - így tekertem egyet s mást a recepten, mert vargányagombát is tettem a töltelékbe, ami nekem a terecsenyi erdőt idézi, ahol apámmal szedtük a vargányát. Egy zsákkal - amire emlékezem és bringán - vittük haza Almamellékre. A zsákot nagyapám is használta. Egyszer meg is érkezett, mindene a vállán levő zsákjában volt. Úgy gondolta nálunk lakik majd, de meggondolta magát. Bizony volt mitől menekülnie. Így róla neveztem el ezt a receptúrát - látványkonyhám új elemét - mert főzőkolbászt is szeleteltem a tetejére, amit anno meghitten és ketten, nyersen ettünk paprikával, vagy hagymával és kenyérrel. No nem a kettőhuszas lecsót tettem fel, hanem debrecenit. Mert azért van fejlődés is.

Látványkonyhám

Dalban

Bojtorján: Ahol a lusta folyó ...

Tilk L.G. : Sufnidal

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mennyivel jobban néz ki, mint a hamuba sült pogácsa. (Tényleg, legközelebb annak a receptjét kárjük)