2007. november 30., péntek

Ügetés!

Menetdalok
Czifrák Bandi barátom dalaiból hetet kiválogattam és feltettem az Interneterre, ide a blogomhoz kapcsolódóan hangulatjavítás céljából. Bandi változó nevű és összetételű bandái közül ezeknek a daloknak a többsége a Kantrijó nevű bandához kapcsolható. Én egyébként az eddigi együtteseit csak a bandibandája gyűjtőfogalommal illetném. A bandázást Bandi Tibuval meg velem kezdte Debrecenben a Pátria együttessel, csak hát őt nem lehetett leállítani, annyira szereti a bandázást. Ezt a lóbarátság képet meg azért választottam ide, mert ahogy egyre jobban nézem, mintha ... balról jobbra Bandi, Tibu és Öcsi (ez én lennék a blogtulaj) tekintetete nézne a lópofákról rám. :) Pedig esküszöm ma még egy korty alkoholos italt sem ittam.
No akkor hallgassuk az Ügetést.

3 megjegyzés:

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

A naphoz még az is hozzátartozik. hogy Csori cimborám hívott mabilon az Olaszliszkai Bodrog menti kocsmából. Közölte, ő II. József Attila. Montam, lehetne II. József is mert az rövidebb és kegyesebb halált halt. Legfeljeb ő is visszavonná halálos ágyán rendeleteit és még sem kéne vonat alá menni. Úgy éreztem, túl közel van Csorihoz a Bodrog.

Béci írta...

József Attilát valamelyik barom le akarta taszítani a mélybe, mert e barom szerint kommunista költő volt, halljon hát!!!
Szerencsére a közízlést nem lehet ígyí, vezényelni. És úgy látom, hogy neked is kedvenced :) BÉla