2008. július 16., szerda

Birkapörkölt

Minden bizonnyal nem kevés birkapököltet fogyaszthattak őseim, mert igencsak ízlik nekem. Tegnapelőtt hirtelen felindulásból vettem is egy adag csontos birkapörköltnek való csontos húst. Az Elevenben a hentespulti alkalmazott tette a hülyét és háromszoros áron combot akart - mert ugye az csont nélküli - határozott kérésem ellenére eladni nekem ( milyen olcsó kis trükkökkel akarják "fioman" hülyére venni az embert ) arra hivatkozással, hogy azért kérdezte melyiket .... Háromszor elmondtam neki, így csak megérette. Megérte mert igen finom pörköltet készítettem belőle. Sóban vízben főtt krumpli került mellé. Főnök is vidítja napjainkat, gyakran meglátogat és játszunk. Megfigyeltem, a Főnök ismétli a játékait. Ha valami bekövetkezett, azt kigyakorolja. Fantasztikus, miként okosodik az ember. Ennek a megfigyelésére fiaim felcseperedése során úgy tűnik nem volt vagy időm, vagy szemem. Jót tesz feslett, didergő lelkemnek ... a nagypapiság.

Nincsenek megjegyzések: