2011. április 21., csütörtök

Szobaszínpad: Bíborszirmú szép virágok



Bíborszírmú szép virágok
Debrecen 1973
(G)Bíborszirmú (C)szép virágok (D)megszerette(G)tek.
Nem tudtátok, (C)szerelmem nem (D)lehet tie(G)tek.                 
Kedves szemmel, (C)könnyes szívvel (D)jártam közte(G) tek
Vágytam, ragyog(B)jon rám, (D)csillagszeme(G tek.

(G)Bíborszirmú (C)szép virágok (D)isten vele(G)tek,
Nem tudtátok (C)pillantásom, nem (D)lehet tie(G)tek.
Kedves szemmel (C)könnyes szívvel (D)jártam közte(G)tek
Vágytam, ragyog(B)jon rám, (D)csillagszeme(G) tek.
                 
(G) Bíborszirmú (C) szép virágok (D)isten vele(G)tek,
Nem tudtátok (C) életem, (D)nem lehet tie(G)tek.
Szeretlek, mert (C)szerettek,  (D)én is, tite(G)ket
De lehetek-e, (C) mást szeretve (D)újból közte(G)tek?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Főszerkesztő Uram, kimaradt egy strófa:
2 x
(Szeretlek, mert szerettek, én is, titeket, de lehetek-e mást szeretve újból köztetek?)

Kérjük a hiányt pótolni.