2010. december 3., péntek

Gombapaprikás szalonnazsíros hajában főtt törtkrumplival

Posted by Picasa
Szilágyi Julcsa nagyanyám szelleme szállhatott meg, mert elkészítettem az olvasztott szalonnával készült hajában főtt törtkrumplit. Mit is mondjak, nem egy diétás fogás. Viszont mangalica szalonnával készült. Ez önmagában is laktató, ám a lendület odáig vitt, hogy hozzáütöttem egy gombapaprikást is bőven hagymával. A paprikás klasszikus pörkölt ízesítésű, azaz só, őrölt bors, őrölt paprika, őrölt kömény, ám én újabban egy mokkáskanálnyi morzsolt majorannával is bolondítom. A fokhagyma bárddal lapítva került bele. Így itt állok ítélőszékem, Ádikám ízlése előtt, kíváncsi vagyok hajlandó lesz-e ezekből enni.  Vajon "eltanáltam"-e a kódot, azaz emlékeznek-e a génjei a nyelvén keresztül erre a Tisza-vidéki laktató ételre?  Ma itt alvós a szentem. :)

Nincsenek megjegyzések: