2008. augusztus 28., csütörtök

Kell egy csapat, egy párt nekem is

Kéne nekem egy párt most már - az úgynevezett rendszerváltást követő - húsz év után. A pártoktól mindeddig azért idegenkedtem, mert úgy tapasztaltam, hogy azok tagjai a kis piti haszonlesők, akik arra szervezkednek, hogy a többieket hogy nyomják el, hogy fosszák ki és hogy tömjék a zsebüket. Apósom szavaival egyszerűbben: "Kommunista, fasiszta egykutya. Rossz iparos." Úgy láttam hogy a hazánkban alakuló és regnáló nagyobb pártok mind valamely nagy külföldi pártcsoportosulásnak az ölebe. Mára már az is látható, hogy a pártszervezők eleve úgy szerveztek, hogy az EU Parlament frakcióiban ott legyen a helyük. Azaz legyenek külföldi pártkapcsolataik, támogatóik. Így én igyekeztem elkerülni a politikai csatatereket. Nem dörgölőztem sem egyik sem másik éppen sikereinek csúcsán, avagy arra menetelő politikai szerveződés vezetői mellé.
Húsz év után rájöttem, még nem csinálták meg azt a pártot, amelynek én is tagja lehetnék, becsületből, tisztességből, amelynek eszmeiségét el tudnám fogadni. Így kénytelen voltam megfogalmazni annak a pártnak a jellemzőit, emelynek szívesen tagja lennék:

Neve: Magyar Létbiztonságért Párt
A hagyományos 12 pont:

1. A magyar újratermelhető nemzeti vagyon a magyar populáció létbiztonságát kell szolgálja.

2. A párt tagja lehet minden magyar állampolgár és határon túl élő büntetlen előéletű magyar nemzetiségű személy.

3. A párt kiemelt felelősséget érez a magyar populáció nyugdíjasai és ifjúsága iránt is. Mind a nyugdíjasok mind az ifjúság számára közösségeket szervez és tart fenn.

4. A nyugdíjasok számára az életminőség az egészség megőrzése, a fiataloknak az egészséges testi és szellemi fejlődés elősegítésére egyesületekhez kapcsolódó klubokat szervez és tart fenn.

5. Feléleszti a Magyar Honvédelmi és Sportszövetség haladó a jelenlegi viszonyokra adaptálható hagyományait. Támogatja a technikai és küzdő sportokat az élsport mellett.

6. A párt kiemelten kezeli a foglalkoztatottság, a munkahelyek kérdését is, azzal hogy a piacgazdaság törvényszerűségeit tiszteletben tartja.

7. A párt támogatja az önfenntartó közösségek szerveződések kialakulását, működését, különös tekintettel a roma -és szegénység problémájának az enyhítésére.

8. A párt nem jogutódja és utóda bármely megalakulását megelőző tömegpolitikai szervezetnek.

9. A párt eszmeiségét a magyar populáció fennmaradása és gyarapodása elősegítésének kötelezettsége adja. Ami ez irányba mutat az támogatandó, ami ez ellen az elkerülendő.

11. A párt kiemelten fontosnak tartja a magyar történelem, a magyar identitás kérdéskörét, a magyar populáció sorsának tényszerű feltárását.

10. A párt kiemelten fontosnak tartja a magyar nyelv, mint a magyar szellem és szellemi kultúra hordozójának fejlődét, különösen a modern világ kihívásai kapcsán, a számítástechnikai, az üzleti illetve az orvosi nyelv területén.

12. A párt kiemelten fontosnak tartja az európai közösséghez tartozást, ám nem minden áron és önfeladó módon. Ugyanúgy fontosnak tartja a magyar populáció gyökereivel, azaz Ázsia rokon népeivel is a kulturális és gazdasági kapcsolattartást.

Dalban

Demjén Ferenc Honfoglalás

Zorán Kell ott fenn egy ország

Nincsenek megjegyzések: