2008. augusztus 30., szombat

Budapest, Budapest te csodás!

1976-ban kerültem - 32 éve - Budapestre. (Komoly vidéki öntudattal, Pécs és Debrecen hatására ). Évtizedek kellettek, hogy úgy tudjak bejönni a városba, hogy hazajövök. Lényegében ma sem érzem magam "budapestinek". Talán Sasadhoz, a Rahó utcához alakult ki kötődésem.
Ennek oka a nagyvárosi elidegenedés, ugyanis sem a gyerekeim, sem a barátaim nem a környezetemben laknak, egyikükhöz sem tudok gyalog eljutni, átsétálni. Lényegében másik "városokban" laknak.
Budapest ugyanis minimum 160 város. Ezzel együtt van ami megdobogtatja a szívem. Ilyenek többek közt a Parlament a Budai Vár. Ezeket a fotókat már én készítettem. :)
Dalban Cseh-Bereményi: Budapest
Büszke vagyok arra, hogy én vagyok az, akinek akaratából ábrázolásra kerülhetetettek Budapest helyértékei.
Íme Budapest Helyértéktérképe aktuálisan:

Nincsenek megjegyzések: