2008. január 23., szerda

Van itt, aki ismer minket?

Mondta Csongor Bálint, a SUBSCRIBE hyperaktív társénekese, a Fonogram díjátadón - később megmászta a lámpatartó állványokat és simogatta a közönséget - mikor Máté fiam társénekes a banda nevében kézhez vette a díjat. Máté meg vigyorgott. Már kicsi korában is ilyen volt, ha zavarba jött. És minden oka megvolt rá most. Igen! A modern rock katagóriában 2008-ban a SUBSCRIBE nyert. Ez egy fátum. A gén. Én az atya 18 évesen lettem sportban és csapatban országos bajnok. Atlétikában. (Országos Középiskolai Bajnokság Kecskeméten, a pécsi Széchenyi István Gimnázium színeiben.) Szakmában 53 évesen nyertem el a szakmai életműdíjat. Máté bátyja Gergő csapatban kétszer is országos bajnok lett kosárlabdában a MAFC színeiben. A MAFC persze bejátszott ide is, mert ott kosaraztak együtt a szólógitáros Attilával és ugye kellett egy énekes a THC-be. Így bizony rá maradt a teher - tilkileg - hogy csapatban és a szakmában 25 évesen országos bajnok legyen. Igen. Vágytam. És ezt nem érhették meg a nagyszülők az én ágamról. :( Igen. A 2008. évi Fonogram Díjat modern rock kategóriában a SUBSCRIBE nyerte. Ergo: Éljen a hűség, a szorgalom, az odaadás, az önfeláldozás! Ami nélkül teljesítmény, és valódi elismerhető siker nem létezhet. Éljen a csapatmunka és a barátság. Na és a tehetség, ami persze genetikai. Miből fakadóan a feljövők is benne élnek. A teljesítményben és a sikerben. Boldog vagyok.

Nincsenek megjegyzések: