2011. június 15., szerda

Nézem magam az RTL-en és elgondolkodom ...

Posted by Picasa
Hogy kerülhettem én ebbe az újra-romanizált világba, a kékek és zöldek, a homousionok és homoiusionok vetélkedésébe. Kikkel is vagyok én körül véve?
Ami kimaradt: A riportban, ahol elővezettem az Utolsó Munkásőrt (és tényleg, de röhej hogy engem le sem szereltek, ami persze megint csak nem a véletlen műve) rámutattam a munkásőrség és a magyar gárda stigmatizálására. Hogy ugyanazok stigmatizálták mindkettő önkéntes és magyar rendvédelmi szervezetet. A Pénzhatalomnak nem kellenek a népi kötődésű önkéntesek, hiszen jól tudják, nem tudják őket a pénzpórázon tartani. Ezért sem tarthat a magyar ember fegyvert. Ám ezen nincs mit csodálkozni, olyan viszonyok között itt Európában, amikor a németeknél mai napig is ott állomásozik az USA több mint százezer katonája és tilos a német népnek a népszavazás. Szóval ez a "demokrácia" is egy (rejtezkedő) diktatúra, gyarmatbirodalom.  

Nincsenek megjegyzések: