2011. április 4., hétfő

Süssünk örömmel?

Ezt jól kisütötték!
A Mester Kiadó weboldalán a Süssünk örömmel szolgáltatását gondoltam kipróbálom. Gyanútlanul beregisztráltam, és sajnos már nem emlékezem, hogy a regisztrációnál ugyanezt olvastam volna:
„megrendelem a Süssünk örömmel! című kiadvány bemutatócsomagját és a további különálló küldeményeket. A 9 000 Ft értékű bemutatócsomag ára most rendkívül kedvező, mindössze 490 Ft. (Az ár tartalmazza a csomagolási és postaköltséget, valamint az áfát is.) Amennyiben a bemutatócsomag átvételét követő 8 munkanapon belül nem adok elutasító választ, 3-4 hetente megkapom a sorozat újabb küldeményét 1390 Ft ellenében. Ha úgy döntök, hogy nem kívánok több szállítást kapni, elég, ha telefonon vagy levélben értesítem Önöket. Megadott elérhetőségeimen (e-mail, telefon) is várom megkeresésüket cégük és más megbízható cégek ajánlataival. Amennyiben nem kívánok élni ezzel a lehetőséggel, akkor ezeket a helyeket (e-mail, telefon) üresen hagyom.
A bemutatócsomag megérkezett és a 490 Ft árat ki is fizettem. Megnéztem a terméket és úgy találtam nem tetszik, nekem nincs szükségem rá. A bonyodalmak viszont innen kezdődtek. Úgy tűnik ugyanis, hogy "későn kaptam észbe", azaz mondtam le a szolgáltatást. Időközben ugyanis nyakamra küldtek két csomagot. Most a nyakamon a 3. fizetési felszólítás. 
Miért érzem vajon, hogy ez megvezetés? 
Megvetetnek velem olyat is, ami nem kell nekem. Kifizetem, mert az utánajárás - a jogi bonyodalom - ( visszaadnám, de bontatlanul kérik vissza  a csomagokat :) ) többe kerül. Már bánom, hogy nem a megrendelés előtt írtam a Google keresőjébe a "Mester Kiadó csalás" karaktereket. A tanulság ugyanis az, hogy Internetes vásárlás előtt nem árt az eladót - egy Google keresés erejéig - összefüggésbe hozni a csalás fogalmával, mert lám a Google mit dob:

Nécsak! A Tékozló Homár is? 

Köszönöm Mester a tanítást! Meghálálom baz+!

1 megjegyzés:

Béci írta...

Ugyanez volt az ingatlandepo.com-mal is, a bizalmi elvre építve vezet meg mindenkit..Palimadár :)