2010. október 11., hétfő

Könyörgöm rokkantosítsuk Heimet és a heimféléket!

Heim úgy látja, az adócsökkentéstől várt megtakarítás nagyságrendje alapján nem lehet letisztult formájában megvalósítani az egykulcsos szja-rendszert. Kiadási oldalon drasztikus beavatkozásra van szükség: reálértéken be kell fagyasztani az összes kiadási főösszeget, kivéve a rendvédelmet és az egészségügyet. Szerinte már idén hozzá kell nyúlni a rokkantnyugdíjas-ellátáshoz, és a 400 ezer rokkant nyugdíjas felét ki kell küldeni a rendszerből. "A fele valószínűleg munkanélküli lesz, a másik fele most is dolgozik, csak feketén" - hangsúlyozza.
Továbbiak

Kommentár: Könyörgöm rokkantosítsuk Heimet! Szerintem egy gerinctörés - vagyonelkobzás után természetesen - elég is lenne. És dolgozhat feketén. Mozgalomra lenne itt szükség a Heim és a Heimfélék vagyon-elkobzással egybekötött rokkantosítására. Ahogy kvázi én is jártam. Szívesen sorstárssá fogadom. Csak azt kívánom neki, ami nekem megvan: Vagyon -és jogfosztottság, krónikus szív -és cukorbetegség. És erősen az az érzésem, az ilyenek miatt! Kik géppel szálltak fölém ... idegen hatalmakkal maguk mögött, kik tehetségükkel jó pénzért bárkinek bármire képesek.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ezek az indulatok és durva gondolatok minden határt átléptek.
semmilyen hasonlóságot nem látok a leírt durvaságok és az én álláspontom között.

javasolnám és nagyon kérném főszerkesztő uramat, hogy ebből a modorból vegyen vissza.