2010. augusztus 1., vasárnap

Kezdjük a médiaszabadsággal

Legényes
Még azt mondják ese szép, ase szép
Olyan vagyok, mint a csillagos ég
Olyan vagyok, mint az veszedelem,
Magamét én, oda nem engedem
... a sötétbe.

Legyél Babám, legyen az szerelem,
Legyen lovam, legyen az kengyelem,
Legyen kardom, legyen az tarsolyom,
Jöttmenteknek én oda nem adom
... a sötétbe.

Jöttment mondja, ese szép, ase jó.
Rekedjen az ilyenben benn a szó,
Van pofája, nagyapjának csökét,
Szakadjon az ilyenre le az ég
... a sötétbe.

Még azt mondja, ese jó, ase jó
Mocskos szájból, ömlik már ki a szó,
Róka pofád, hamarost beverem,
Hamis nyelved , torkodra tekerem
... a sötétbe.

Szeresd csak te, mindazt mi idegen,
Senkiföldjén lészel te jó helyen,
Édes Párom, galambom Csillagom,
Házunk, hazám én oda nem adom
... az életbe


A dallam





Hangoljunk. :)

Nincsenek megjegyzések: