2007. november 18., vasárnap

A forradalmak csirái

Na ma végre, kitettem dalaim és dalszövegeim. Végre sikerült olyan formába hozni a dolgokat, hogy hozzáférhetővé tehettem a barátaim számára. A dalok 1971 és 2007 évek között születtek. Döntően saját szerzemények, ám van köztük néhány amerikai népdalra írt magyar szövegem is. Mindig is amatőr voltam, soha nem akartam zenész, költő avagy dalszövegíró lenni. Örömből avagy bánatból születtek e dalszövegek és dallamok és barátaimmal zenéltem még Debrecenben a főikolán. Később is kézhez vettem és veszem is a gitárt szűk baráti körben. És ha éppen úgy kívánkozik megszületik, megszülethet egy-egy dal is.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

A Forradalmak csirái c. dalom jutott le legmesszebb ismereteim szerint. Tibu barátom adta elő Moszkvában a Kongresszusi Központban, egy kultúrműsor keretében, a GÖCS színjátszó körével.