2012. január 3., kedd

Sikertelen randik egy mondatos magyarázata szakmailag

A tűzoltó: Nem éreztem a tüzet.
 A vegyész: Hiányzott a kémia.
 A focista: Nem passzoltunk egymáshoz..
 A hegesztő: Nem volt meg a szikra.
 A kórboncnok: Élőben egészen más.
 A matematikus: Nem jött be a számításom.
 Az ügyvéd: Nem az esetem.
 A táncos: Valahogy nem fogott meg.
 A liftkezelő: Nem voltunk egy szinten.
 A nőgyógyász: Olyan ürességet éreztem.
 A vak: Nem egyezett a látásmódunk
 A festő: Nem festettünk jól együtt
 A WC-s néni: Szar  ;volt!
 A cukrász: Nem volt elég édes
 A hadvezér: Nem tudtam meghódítani
 Az autó versenyző: Váltanom kellett
 A horgász: Nem kapta be a kukacot
 Az orvos: Nem hozott lázba
 Az informatikus: Nem volt kompatibilis
 A jós: Nem volt közös jövőnk
 A tanár: Nem tudtam meghúzni
 A terrorista: Nem ejtett rabul
 A rádiós: Nem voltunk egy hullámhosszon
 A bűvész: Nem varázsolt el
 A hulla: Nem dobogtatta meg a szívem
 Stohl: Ütközött a véleményünk
 A boxoló: Nem voltunk egy súlycsoport
 A vízveze ték szerelő: Nem volt elég nedves
 Pókember: Nem sikerült behálóznia
 A terminátor: Nem olvadtam el tőle
 A zenész: Nem tudtam ráhangolódni
 Az időjós: Nem volt felhőtlen a kapcsolat
 A kukás: Szemét volt
 A pék: Ebből nem sült ki semmi jó
 A tolvaj: Nem lopta be magát a szívembe
 Jézus: Más vizeken jártunk
 A hajós: Rossz helyen kötöttem ki
 A mezőgazdász: Nem aratott nálam sikert
 A bíró: Elítéltem a külseje miatt
 A postás: Próbálkoztam de feladtam
 A vadász: Bakot lőttem vele
;A hegymászó: Nem juttatott el a csúcsra
 A színész: Csak megjátszotta magát
 A pilóta: Nem repített a magasba
 A rekorder: Nem tudtam megdönteni
 A rendőr: Nem volt lebilincselő
 A csúszdamester: Kicsúszott a kezeim közül

Nincsenek megjegyzések: