2009. augusztus 11., kedd

Nagy Utazás 2009

Augusztus 2-8
Eljutottunk Csíksomlyóra a Salvator Hotelbe http://www.salvator.ro/ ugyanakkor, mikor Kici Vakonya - a Főnök - is ott járt a szüleivel Csíkszépvízen nagy-nagybácsikája tanyáján. Bizony 1296 kilómétert autókáztunk Újfehértótól Újfehértóig. Időközben - ezen az úton - ugyanis az is kiderült, hogy Pici Párom és az én anyai nagyszüleink egyaránt lakták ezt a szabolcsi települést a múlt század huszas éveiben. Az ő nagyszülei állomásfőnökösködve, az enyémek gazdálkodva. Kicsi a világ bizony, mert Csíksomylyón a Salvator Hotel ebédlője gyerekjátszójában - a 33. házassági évfordulónk ünneplésekor - ismeretelenül játszani kezdett egy kislány és egy kisfiú, majd kiderült hogy Ivaskovics Jóska cimborám ( Kárpátalja, Ungvár, CREDO együttes) Csenge unokája a kislány, a fiú pedig az enyém. Krisztusi kort ért meg a házasságunk, így - az egyben oktatási központból - hoztam el a "Csiksomlyói Sándor Keresztemet", amelyen nincs korpusz, miáltal akár magamat is ráképzelhetem.
Egy hétig nem foglalkoztam a hazai eseményekkel, majd amikor újra bekapcsolódtam - azaz figyelni kezdtem a híreket - az a szlogen ütötte fel a fejét az agyamban: "Mindenki monnyon le!" Zavaros időket élünk, ám a 2009. évi "nagyutazásunk" (hét éve voltunk el 3 napnál tovább Sasadról) hatalmas élményekkel zárult. Ezt is kibírtam. :)



Fotók

Nincsenek megjegyzések: