2008. augusztus 5., kedd

32

A cím szerinti lapszámú a magyar kártya is. Talán a tizedik házassági évfordulónkon jutott eszembe az, hogy megkérdezzem a Párom, vajon sorra tudja-e venni az eltelt tíz évet és minden évből kiemelni egy jó és egy rossz eseményt, ami velünk történt. Bizony megizzadtunk, mert már akkor összefolytak az évek és sajnos nem vezettünk naplót, hogy ott rámutassunk egy-egy bejegyzésre. Ma a 32. házasságú évfordulónkon ilyen ötlettel már elő sem álltam. Naplót ma se vezetünk, csak én ezt a blogot. Jut eszembe, ma úri szeszélyemben például azt is megtehetném, hogy a magyar kártya egy-egy lapját rátehetném egy-egy közösen eltöltött évre, 1976. augusztus 5.től számítva. (Egyébként annak az eseménynek is voltak előzményei. Én 1972 szeptemberétől futok a pillantása elől. :) ) Ma három és felen ünnepeltünk. Mi ugye az ünnepeltek (ez két fő), Ajándok (ez a Főnök újabb neve, ő további egy fő) és Főnök Ajándok apja, elsőszülöttünk, aki benézett hozzánk (a jelenlétre nézve bőkezűen egy fél fő). Három kacsacombot sütöttem. És három üveg bort vettem. Mostanában persze nem így volt, mert Bogláron ünnepeltük családalapításunkat rokoni körben, összekötve Szabolcsot és Somogyot. Most így alakult, ám nem bántuk, mert ilyen meghitt házassági évfordulóra nem is emlékeztünk. Egyikünk se. ( Ez mondjuk nem zárja ki - memória zavarainkra nézve - hogy azért mégis lehetett ilyen. :) )

Dalban:

Tilk L. G. Ezer szállal láncolsz

Czifrák A. : Velem légy

Nincsenek megjegyzések: